ElifB08 ben de 3. ayımdayım genelde dar giymeyi tercih ettiğim için de kıyafetlerim sıkıyor. Dediğiniz gibi benim de pantolonlarım vs bel hizamda 34 oluyor mesela. Şu an onu nasıl giyebilirim ki :)) Hangi ayda olduğumuzun pek de önemi yok bu yüzden :) Ben kendime elbise aldım S benden yazı elbiseyle atlatmayı düşünüyorum. Ama illaki pantolon arıyorsanız Oysho’ya bakın mukakkak. Ben de 1 aya kadar oradan 1-2 pantolon edinmeyi düşünüyorum. Gerçekten çok rahat ve kuş gibi hafifler.