YarenG ElifB08 tayt önerebilirim trendyoldan 7 aylık hamileyim rahatça kullanıyorum çok güzel esniyor onun haricinde elbise giyin ya valla bende bulamıyorum hiçbir şey
Hafissee ElifB08 sıcakta işin zor valla en iyisi bence geniş elbise al dogumdan sonra daraltıp giyebilirsinde
[silindi] ElifB08 lcw hamile taytlarindan kullaniyorum ben kotu durmuyorlar ama pantolonlar rezalet ,tayt icin bi bakin derim
Morvy ElifB08 bence pantolon yerine lcw dan tayt alın bir pantolon fiyatına iki tayt alıyorsunuz ben öyle yaptım çok rahat oluyor pantolon şuan hiç çekilmez
Egeeninannesi ElifB08 canım Trendyolda PICAMABOX diye bir mağaza var ordan bakabilirsin “Dynamıc kadın lacivert kot tayt” diye geçiyor. Mükemmel bir ürün tayt değil kot ama duruş tam istediğin gibi olur
ElifB08 Egeeninannesi dynamic favorilere eklemiştim Ya gerçekten güzel mi modeli alayım mı diyorsunuz…
Cemrenin_annesi80 ElifB08 aynen öyle bende aldımda 1 2 kere anca giydim boşuna almışım ben beli lastikli pantolon almışdım
ElifB08 Cemrenin_annesi80 lcw’nın efil efil altları güzel oluyor, pantolonları benden eksi puan aldı 🥲
ElifB08 Patasana_ pentinin 2 tip taytına baktım üzerine baya uzun giymeli çünkü modelleri külotlu çorap gibi 🥴
Mom8899 ElifB08 Gerçekten de öyle 🤷🏻♀️ Lc ve e bebekten tayt alıp paçalarını istediğim gibi yaptırdım pantolon çok çirkin duruyor 🤦🏻♀️
MelekAlyaM Dün hamilee taytı ve tişörtleri aldım gayet güzeldi lcw dan aldım begendım ben bakbılırsın oraya
ElifB08 MelekAlyaM lcw’da tek ürün bulamayan ben olamam herhalde 🥲 bir türlü güzel bir şey bulamıyorum kendime..
Ruyasusam ElifB08 Hamile kıyafetleri gerçekten çok tipsiz çirkin oluyor ya. Ben bedenimden biraz büyük normal kıyafetler alarak hallettim o işi. Normalde de salaş giyindigim için rahatsız etmedi beni 😁
ElifB08 Ruyasusam Boyfriend seviyorum aslında ama herzaman da gitmiyor işte, bazen spor şık olmak istiyorum ondan tayt arayışına düştüm 🥲
alpinannesiii ElifB08 S1CR28Z8-CVL baglantı kopyalayamadım sitede bu kodla ararsan bulursun dedığım urunu ınce ıyı yazlık
Sedakus ElifB08 sanırım kendime aldığım en iyi şey şuana kadar hamilelikte duruşu harika kumaşı incecik pamuklu gömleklerle çok şık oluyor https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4139520/1002521
Eda115354 ElifB08 yani evet ben zaten tesettürlü olduğum için genelde tunik benim ondan rahat oluyodum belki arada sizi de kurtarır bi fikir
ElifB08 Ruyaruya12_ Yaa sanırım bir-iki beden büyük kıyafetlerle idare edip 6.ayımda hamile koleksiyonuna geçiş yapayım o zaman 🥲
[silindi] ElifB08 siyah olanı var birtane kenarlarında never give up yazıyordu sanırım benim favorim o 😂❤