Canım anneler artık 4.ayıma girdim ve bir aydır pantolonlarıma ve taytlarıma giremiyorum. Ve şöyle esnek güzel bi tayt-jean almak istedim. Fakat mağazalarda hamile pantolonu vahşeti var resmen. Ön kısımlarının çirkinliği mi desem duruş potluğu mu desem… Bana duruşu güzel bi ürün tavsiye edebilirmisiniz rica etsem çok muzadiribim 🙏🏻