HlyaSinanAk bizde 35+6 yız. Geçen hafta muayneye gittiğimde 2 hafta geri kalmış 2250 kilosu demişti. Bu hafta tekrar gittiğimde 1,5 haftaya düşmüş gerilik 2400 olmuş. Aynen sana dediği gibi zayıf bebek dedi doktorum ki benim suyum da azalmıştı bu hafta biraz toparlamış. Endişe etme bende daha çok dikkat ediyorum beslenmeme. Zayıf da doğsalar toparlarlar sonra. Ben 2300 doğmuşum annem senden iri olucak en azından diyo 🙄😅