burcuali38 HlyaSinanAk hiç üzülme canım ultrason cihazının yanılma payı çok oluyor.Benim kızım 40+3 te 3kg olarak doğdu çok şükür sağlıklıydı ve 1 hafta önceki kontrolde 3100 falan çıkmıştı 1 hafta sonra 3kg doğdu.Burada çok okuyoruz çok deyip az doğan az deyip daha fazla kilolu doğan bebekleri.Hiç sıkma canını bebeğin iyiyse kilosu önemli değil.Belki minyon bi bebek olacaktır 😇
CansuDemir HlyaSinanAk Merhaba, hiç moralini bozma. Hatta moral vereyim, bende 2.250 doğmuşum normal 40 haftada. Son haftalarda hurma ve süt diyorlar,belki yazan vardır muhakkak.İçine dert etme hiç.
kubranur58 HlyaSinanAk günde üç bardak süt iç iki kase yoğurt ye iki üç muz ye kaşar ye ceviz öğünleri çoğalt o dr u da değiş canım hiç güzel moral vermemiş
Kbrmrt HlyaSinanAk geçmiş olsun. Bi arkadaşım detaylı ugs ye girdi. Bebeği besleyen damarlardan biri darmış. Doktor 32. Haftadan sonra bebek gelişmez, kilo almaz demiş. Ama onlr tedavi uygulucaklardı. 20 li haftalarda daha.
deletedmom6295 HlyaSinanAk yeğenim ultrasonda 3600grdı doğduğunda 4350 gr yanılma payı illa ki oluyor. Görümcemin kızı 1800gr doğdu maşallah koca kız oldu bir sağlık problemi de yok çok şükür
Aysenurtsr Ben kendim 2 kilo dogmusum, suan 30 yasindayim:) buyumus gitmisim. Uzulmeyin insallah guzelce beslenir saglikli olur.
Bizartik5kisiyiz 37.haftamda ikizlerimi doğurmuştum. Biri 2300 biri 2400 kuvozde kalmadilar. Simdi 12 yasinda kocaman delikanlilar. Onemli olan haftayi doldurmak kiloya takilmayin. Suanki gebeligimde de celtik var. Coraspini de 32. Haftada biraktim. Muhtemel bu haftadan sonra kilosu geride kalacak. Ama onemli olan saglik diyerek kendimi teselli ediyorum. Üzmeyin kendinizi. Saglikla kucagimiza aliriz insallah
kubranur58 [bilinmeyen] Maşallah kilosu iyi çok da öyle zayıf değil 3 kg olsa zaten yeter kendini kurtarsın da sağlıksız olup dört 5 kg olduktan sonra ne anladım ben ondan Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin zaten normal. Doğum düşünenler çok kiloyu düşünmesinler çünkü kilolu çocuk normalde olmuyor