ilknurtonga aslinda bu ikinci gittiğim doktor. Kendi takip doktorum 1 hafta geride 37. Haftada alalim diyince gitmekten vazgectim. Çünkü suyum iyi sancim yok bebegin kalp atışları iyi. Bugunki 2 hafta gerilik dedi ve kendi doktorumdan 300 gr eksik söyledi kilosunu ama 38. Haftada yapariz doğumunu dedi. Aletler yeni yeni yapılan şehir hastanesi. Ama bilmiyorum hata payı yanlış payı keske olsa😥