Aycicegim hayırlı olsun inşallah sağlıcakla kucağına alırsın canım 🙏 bana da işlem olduğum gün reçeteye antibiyotik , ağrı kesici ve adet getirici hap yazmış . Salı günü sabah bitti adet getiricim . Yarın olur inşallah tek duam bu . Adet olunca geçmiş olacak zaten dedi doktorum seninde mi öyle oldu