aslidbd inşallah en az 4-5 embiryo kalır . Valla hiç bilmiyorum neden 3. Gün dondurdular hiç bı fikrim yok ben o zamanlar acidan ağrıdan kivrandigim için hiç soru sormak aklıma gelmedi . Eşim de bilemiyor ne soracağını . Erkekler biz kadar hakim olmadıkları için bu konulara oda sormamıs . İnşallah genetikte falan sıkıntı çıkmaz sizin . Bende dondurmak istedim önümüzdeki ay koydurcam nasip olursa .sizin ne sıkıntı vardı da tüp bebek oldu canim . Özel olmazsa