[silindi] Didonutella benim doktorum da kesin öyle yapıyordu halbuki bebek hep önde sanıyordum üç haftadır aynı ölçümleri hayta karın çevresi gerilemiş sat a göre bir hafta geriye düşmüş dünden beri o kadar üzüldüm ki
Gmz41 Askumsal Senin haftan kaç canım ben tam anlamadım durumu.37+ falan değil mi ben mi yanlış anladım. Çok mu kilolu ki şu an ?
Gmz41 Askumsal Ben 37+3teyim benimki de 3 kilo çok değil ki gayet normal. 2 buçuk haftada alsa alsa 700-800 gram alır en fazla bu kiloyla neden sezeryana almak istedi anlamadim
Askumsal Annekus buqun altdan muayne eddi 1 .2 saat arayla adet sancısı qibi wuruyoo umarım. Erken olmaz
Askumsal Elif-Handan01 36+1 hafdaya 37+1 olcam büyük ihtimal 1 hafda sonrada qüm werirse olurum 38 doqumum qününde olur heralde
Munire20 Askumsal özele gitmişsin bu sefer devlet hast git mutlaka bana haber et merak ederim bu doktorunu değişmelisin yarın başkasına muane ol pazartesi de başkasına ol başka dr ne dycek omlarında fikrini al