Askumsal Ben 2 cm açıklıkla 3 haftadır bekliyorum hiç ilerlemedi eğer vaktin varsa bekle sen de kendi sancıların gelsin niye durduk yere doğuma alıyormuş ki hemen. Benim doktorum beklesin daha zamanı var diyor hep sürekli takip ediyoruz sadece haftada iki kez nstye giriyorum ve ultrasonda kontrol ediyor bir sıkıntı var mı diye.