Gzmduru0 ay inşallah benimde öyle olur bende çook hareketliydim çok kıstım devamlı yatmaya calısıyorum en fazla zaruretten kalkıyorum bana da şuan günde iki defa nifedipin verdi onu kullanıyorum yarına kadar sonra da pazartesi tekrar kontrol bakalım bende Allahın izniyle 37. Haftayı bulursam o zamana kadar hep böyle dikkat edeyim bir yere cıkmayım sadece doktora giidyim diyorum