Seminn Benim doktorum 12. Haftada cinsiyeti söylese bile hep şüpheli olurdum emin olup alışveriş yapmazdım 17.de kız dedi doktorum 22 de detaylıda da kız denilince inandım ondan sonra başladım bişeyler almaya 🌸
Gayurenise Seminn sanırım bende emin olup birşeyler alamıcam zaten bebek hareketsizdi aç mısın dedi evet dedim bişeyler ye gel tekrar bakalım dedi kahvaltı yapıp gittim yan dönmüştü ense kalınlığı ölçtü dedi direk kız bu bende anlamadm hemen bilinir mi böyle
Damlaaamr Gayurenise canım bana da 11 haftalıkken kız demişti 1 hafta sonra gittim erkek dedi. Şuan 31deyim erkek bebeğimiz. Henüz çok erken haftalardasın cinsel organların oluşumu yeni başlıyor yanılan doktor çok gördüm. Önce sağlıklı olsun inşallah sonra da istediğin cinsiyet olsun🌼
Selinkn Gayurenise canim öncelikle hayırlı olsun bende 11 haftalikken gittim suan 12 haftaligim doktorum karından baktigi halde gayet net bir şekilde bebek kiz dedi bu tamamen bebisin duruş pozisyonu ile alakalı ve alttan daha net görünüyor doktoruna guvenmelisin bence 🙃🙃🙃
Gayurenise Selinkn doktorum birde yabancı değil kuzenimin eşi çok net bir şekilde söyledi eltimde ona gidiyor onada kız dedi erken söyledi kızı oluyor o yüzden kızım olacak sanırım 😊
yagmur_vera Aysenurctn32 Anladım canım. Ya ben de bir doktorun özel muayenehanesine gittim 14. haftada kız dedi. Ondan öncede başka bir özel hastanede doktor kontrolünde beyefendi olacak gibi duruyor demişti. Onun için şu an çok emin olamıyorum 😇
[silindi] Aysenurctn32 size iki farklı doktorda mi kız dedi acaba 🤔🤔 yanlış mı anladım 🙄🙄 sağlıkla gelsin inşallah ❤️❤️❤️
Aysenurctn32 [silindi] 18 e kadar kız dediler sonra detaylı ultrasonda şehirde erkek dedi özeldekine tekrar gittim erkek dedi sonra şehire tekrar gittim erkekmiş dedi
sumeyraballl Gayurenise canm 12+4 de kız değişmez dedi kız senesindeyiz galiba herkesin kz bebeği oluyor 😊
Gayurenise sumeyraballl sanırım evet eltimde hamile kızı olacak yakın aile dostumuz kadın hamile onunda kızı oluyor çevrem kız bebek dolu🤗
Gayurenise Aysenurctn32 olurda olur vallaha eşimin kuzenide öyleydi erkek erkek derlerken kızı olmuştu herşeyini almışlardı 😊
Seminn Gayurenise ben 12. Haftada ikili tarama da ultrason odasında muayene olmuştum ordaki uzman daha çok küçük belliolmaz dedi ben sormadan 🤷🏻♀️