Merhabalar bugün 12 haftalık olmam lazımken doktorum geç döllenme bir hafta geriden geliyor 11haftalık sağlıklı dedi hatta cinsiyetide söyliyim kız dedi net mi dediğimizdede alttan baktığım için değişeceğini pek düşünmüyorum dedi siz ne düşünüyorsunuz kız bebek bu kadar erken gösterir mi yada alttan bakılınca daha mı net görülüyor