Seminn Gayurenise ben 12. Haftada ikili tarama da ultrason odasında muayene olmuştum ordaki uzman daha çok küçük belliolmaz dedi ben sormadan 🤷🏻♀️
1234oglak Seminn ya aynı şekilde ben sordum da öyle dedi. Ama başka birine tahminde bulunmuş anlamadım neye göre. Sen
kizannesi_1004 Gayurenise benim de 11+6 da %90 kız dedi değişmez inşallah ama net konuşmuş sizin doktorunuzda değişmeyecektir bence
Ozlmaydn Nadide34 hmm 17 haftadan önce pek net konşmayı sevmez doktorlar heleki devletteyse o yzden öyle demş olablir 😊 bu gittğnde kesnleşir bence erkek dye 😂
Nadide34 Ozlmaydn özele gidiyorum diğer oğlumda da 3.ayda kız dedi 4.ayda erkek dedi ama bunda hala kafası karışık galiba😂
sumeyraballl Cagla_ege_1 doktorunuz kesin değişmez gibisinden birşey söyledi mi Benm doktorum kesin değişmez demişti o yzdn bebek çeyizine başladı ailem
Cagla_ege_1 sumeyraballl kız dedi hatta biz hazırlık lı gitmiştik muane den sonra video çektik cinsiyet partisi
sumeyraballl Cagla_ege_1 bende öyle yaptm kuzum doktorum değişmez dedi 2 gün sonra cinsiyet partisi yaptm doktorun değişmez dediyse cihazı iyidir