ozgeege üzülme canım hatta kafaya hiç takma bende amaan olursa olur olmazsa yapcak bişe yok Allahın taktiri dedim hiç o niyetle başlamadım işe o ay tuttu valla ne kadar istersen o kadar ötleniyo aslında hiç düşünmücen hayırlısı de hep gör bak Rabbim sanada bi evlat nasip etcek ama geç ama erken 🙏🏻🙏🏻