ozgeege kuzum benimde hiç şaşmaz aslında adetim 1i ise 1inde gelir mesela ama Nisan da 10 gün geçti 11. Gün adet oldum mayısta 1 gün erkenden geldi geçen ay da 1 gün gecikti geldi dedim herhalde rahim hanım hazırlık yapıyor kendine😂 normalde adetten bi gün öncesi ağrım olur heh adet olcam ben derim ama sanki olmıcam gibi tık yok bana da yarın olmaz yarın olur akşam olmaz hesabı inşallah bebişlerimiz vardır hayırlısıyla💜🐣😍