Mucizem__1 Benim biraz karışık ☺️ Geçen hafta sağlık ocağında kan verdim pazartesi 24 Çarşamba 57 cuma 109 çıktı cumartesi doktora gittim rahim kalınlaşmış sağ ve sol yumurtalık iyi dedi, salı bidaha kan ver dedi, sağlık ocağı salı günleri kan almadığı için hastanede verdim 289 çıktı. Doktorum persembe bidaha kan ver dedi bakalım yarınki değere göre belli olcak sanırım hersey 😔