Deletedmom54555 Bebeğin sizin kokunuza alışması kadar babanın kokusuna alışması da gerekiyor. Öyle ki doğumdan sonra ten tene eylemini ülkemizde yapan hastaneler yok sanırım ama doğumdan sonra bebek anneyi emerken özellikle çıplak olması gerekiyor alışsın kokusunu alsın diye aynı şekilde anneyi emdikten sonra babanın tişörtünü çıkarıp bebek yine çıplakken babanın göğsünde uyutuluyor. Babanın da kokusunu alsın alışsın diye. Yani bebeğin anneye olduğu kadar aslında babaya da alışması benimsemesi lazım. Şahsen beni benimsediği kadar babasını da aynı zamanda benimsemesini isterim. Babanında bir an önce bebeği benimsemesi lazım çünkü bebek annelerin değil. Anneler evet daha çok ilgileniyor ama babalarında bir o kadar sorumluluk alması için ayrı kalmalarını bence çok doğru değil tabii şartlarınız buna müsaade ediyorsa. Ve ben eşimden o kadar uzun süre ayrı kalmak istemezdim. Bu yola beraber çıktıysak aile bireylerinden yardım almak önemli ama baba olarak en büyük yardımcı eşler olmalı🌸