Deletedmom54555
Bana çok saçma geliyo. Yani bebek gece ağlasa bile alıp ya emzirirsin, mamasını verirsin gazını çıkarırsın. Çokta abartmamak lazım bebek bakımını bence. Bilmiyorum ama babaların da heyecanı olabilir onları da bazı şeylerden mahrum bırakmamak gerek, hem belki eşiniz çokta güzel yardımcı olacaktır. Bende öyle oldu en azından. Karı kocayı ayırmak bana biraz ayıp gibi geliyo.
Şahsen kendi doğumumdan sonra yanımda kimse kalmamıştı, annem istedi ama gerek duymadım bebekli hayata ne kadar çok çabuk adapte olursan, ne kadar çok çabuk ayaklanırsan o kadar iyi. Şimdi 2. bebişe hamileyim yine eşim olacak sadece. (Sezaryenlileri bilemiyorum tabii)
Bu arada benim bir arkadaşım 40 gün kayınvalidesiyle yatmıştı ama sebebi eşiyle arasında bir şeyler geçmememsi içindi. 🤷🏻♀️