Msd26 Deletedmom54555 ben sezeryanlıydım eve geldik hastaneden görümcem yattı yanımda 2.gecede yattı gece kendi cocugu içerde ağlayınca dedim sen gidebilirsin ben bakarım diye eşimle ogğnden beri beraber yatıyoruz
Deletedmom54555 ozlem6610 valla bilmiyorum ama sanmıyorum ya . Benim çevremde doğum yapan bir hafta on gün sonra dışarı çıktı gezdi de . Dini tarafını bilmiyorum 🙄
Mericimekannesi Deletedmom54555 yani hurafeler gereği 40 çıkana kadar yaninda biri olmasi gerekirmiş falan bende kayinvalidem kalacak sabah eşim çaliştiği için ama yanşmda yatmasi çok saçma durmadiği yada farkli birşey olduğunda ben onun yanına giderim zaten.