Bende bugün rapor almak için gittim devlet hastanesinde anestezi teknikeri olarak çalışıyorum son anda aradılar iznin devam ediyor alma diye sonra tekrar aradılar karışıklık var şimdilik bekle netleşecek dönücez sana diye bekliyorum insallah böyle bir ayrım söz konusu değildir biz sağlık çalışanları için gerçekten çok üzücü bir durum.