apopitotik Üniversite hastanesinde olan var mı bir umut belki dahil edilmez diye bekliyorum. Diyecek bir söz kalmadı artık
Tugcenrtnc apopitotik bende üniversite hastanesinde çalışıyorum henüz aranmadim ama korkuyorum heran aranicam diye Biz YÖK e bağlıyız ama ilgilendirmemesi gerekiyor normalde işlerine gelmezse çağırırlar sizi aradılar mi
Gzmmutlu apopitotik ben de üniversite hastanesindeyim sağlık bakanlığına verilmeyip de bize verilen bi hak görmedim şimdiye kadar bunda da vereceklerini sanmıyorum
Defne34 Emineer amir ınsıyatıfınde bırakılmaması gerektiğini yazmalısınız yoksa yıne bırsey degısmez amirler ızın vermez bılgınız olsun
Bebekhemsiresi-1 Aminee32 onlar beni unutur mu hiç. Diğer herkese büyük haksızlık çok üzüldüm. Madem covid geriledi normalleşiyoruz o halde bize ihtiyaç olmaması lazım
apopitotik Tugcenrtnc ben henüz izne çıkmamıştım Temmuz ayında çıkacaktım. Covid ek ödemesi alamamıştım covidde görevlendirildiğimde yöke bağlısınız alamazsınız sağlık bakanlığına bağlı olanlar alacak dediler. İşlerine gelince öyle gelmeyince böyle. Bir haber alırsanız bilgilendirme yapabilir misiniz?
Tugcenrtnc apopitotik biz hastane olarak Aralık ayında falan aldık ek ödeme ama sonra sağlık bakanlığı alırken vermediler Dedigim gibi işlerine gelmezse çağırırlar benimde 3 hafta sonra 32 hafta olucak az kalmıştı Ararlarsa haber veririm ama bence aramayacaklar
Sifaekiz Cimere şikayet ediyoruz lütfen destek okurmusunuz hepimiz hamileyiz birbirimizi en iyi biz anlarız hastaneler delta virüs kaynıyor 30lu yaslarda kaç hasta sevk ettik bizim bebeklerimizi riske atıyorlar
gzdkelleci Bebekhemsiresi-1 kronik hastalar icin belirtmis saglik bakanligi haric diye. Ben ole dusunuyorum bende hemsireyim. Banada izine devam dediler
apopitotik Üniversite hastanesi için personel daireyle görüştüm ayrım yokmuş yarın herkes iş başı yapıyormuş ne yazıkki…