Bebekhemsiresi-1 yasemin-94 evet yazı doğru, birimlere ulaşmış. Personel işlerinden aradılar biraz önce izniniz devam ediyor diye 😍😂
Elif_p mom073 teşekkür ederiz 🙏bizim kurumdan da öyle duyum aldım kronik ve engelli dönecek ama hamşlere kalıyor
Btltncy yasemin-94 yasemin-94 gerçekten o kadar çok zoruma gidiyor ki benim de , bizim taşıdıklarımiz bile can değilmiş
Gzmmutlu Arkadaşlar genelgeyi attığı için tekrardan atmadım ben bu sabah sendikayla konuşmuştum dün geceden beri görüşme yapılıyor bu konuyla ilgili bugün yarın sonuca bağlanır dediler aradan 2 3 saat geçti genelge yayınlandı zaten
Tugcenrtnc yasemin-94 genelgede çalışanlar ile aynı mali hakka sahip olur çalışmış gibi gözükür yaziyor
yasemin-94 Tugcenrtnc eğer sağlıkçıysanız maalesef alamıyorsunuz zaten 2 gün yıllık izin aldığında bile çoğunu kesiyorlar 😄
unut İdari izin için herhangi bir belge sunuluyor mu bilgisi olan bilgilendirebilir mi? Şimdiden tşk ederim.
Melekbsrn unut doktorundan 24. Haftada olduguna dair gebelik durum bildirimi alman yeterli oluyor onuda işyerine veriyorsun
unut Melekbsrn Öyleyse 24. haftanın içinde muayeneye gitmen gerek değil mi? Ayrıca dilekçe yazılıyor mu?
Melekbsrn unut aynen 24. Haftana gırınce gidiyosun , benden baska bi evrak istemediler o evrak yeterli