gizemoztkk malesef kı dısarda. Gorundugu gıbı deıl hıc bırsey arkadasım bn saglık bakanlıgında calısmıorm Adalet bakanlıgındayım fakat pandemıde verilen hıc bır ıznı bıze vermedıler hatta ekstra faxla mesaı yaptık saat 10 16 mesaı dedıler bn hıc saat 16 da cıktıgımı hatrlamıorum hafta sonu bile gorev verdıler korona oldum hemde cok agır gecırdım yıne kımsenın umurunda olmadı hatta mudurlerım alay konusu yaptı koronaydın 10 gun yattın ohhh ne gzl dedıler dusunun Yanı suan 2.gebelık ustelık kronık rahatszılıgım da var ama kımsenın umurunda deıl 24.hafta bıze de yok yanı amirler ızın vermiyor ınsıyatıfe bıraktılar ve bn hıc sevınemıorm yıne her gun ısıme gıdecegım