Bu gerçekten kabul edilebilir gibi bi durum değil. Pandemi servisinde çalışıyorum ve her gün covidli hastalara bakıyorum. Pandemi başından beri işimizi yapıyoruz gık demedik ama şimdi bi can taşırken kendimle beraber her gün onu da riske atmak, üstüne diğer kurumlardaki gebe arkadaşlara izin verilmişken sadece bizim ayrı tutulmamız çok dokundu.
Twitter’da hashtag var #hamilelereidariizin diye. Lütfen girip tweet atın kızlar cimere de yazalım.
Bu kadar riskte çalışırken bizim ve çocuklarımızın canı böyle ucuz olmamalı