Nuray11 eminedlmnn bende erkek bebek bekliyorum bugün itibariyle 37 olduk bence artık doğsunlar yavrularımızda sevelim bi an önce☺
Meryemkale eminedlmnn benim erken doğum riskim yoktu ancak sancımla beraber açılmam oldu ve 36+3te doğum yaptım
eminedlmnn Meryemkale 35+5 de sancım çıktı nst de 100 lerde ama hissetmiyordum doktor açıklığa baktı açıklık yok. Baktıktan sonra biraz korktum açıkçası normal doğumdan ya kendimi çok sıktım diye canım yandı ya da dar bilemiyorum.
Demirgulsum Meryemkale hayırlı olsun inşallah kaç kg doğdu ben dr 36+3dün 1cm açıklık ve 90lara uzanan sancılar vardı ne zaman gelir acaba
Meryemkale eminedlmnn bende normal yaptım inan o sancı bebek doğana kadar. Ben birde aşırı zorlanmıştım doğumda ıkınamadım ona rağmen bebeğim doğar doğmaz kuş gibi hafifledi hiçbir acı kalmadı
Meryemkale eminedlmnn inşallah canım ben doğum yapalı 2 ay oldu valla hamileliğimi özlüyorum tadını çıkarın son zamanlarınızın😃
Demirgulsum mlkkk bence de. Ben 36+3üm dün nstde 90a kadar uzanan sancılar ve 1 cm açılmam vardı bebek önden de gitmiyor günüyle uyumlu :) bide üstüne ters ahhh kızlar inşallah vaktinde doğar
Meryemkale Demirgulsum 3 kilo doğdo benim oğlum 🧿 bende 2 cm açıklıkla yatış yaptım ama sancılarım ilk 70lerdeydi daha sonra arttı 5 saate de doğum yapmıştım😊
Burcinn_ozdemirr eminedlmnn bende ilk oğlumu 39+2 günlükken doğurdum. Evet öyle derler erkekler tembel son gününe kadar bekliyorlar diye 🤗 yengem doğum yaptı mesela 6 ay önce kız bebeğini 37 haftalıkken geldi 🤗 kızlar erkenci 😁
eminedlmnn Mom726272 öyle diyorlar genel de benim arkadaşım yeni 2 kız doğurdu ikisini de 38 de 😂 ama tabi 40 ları bulanda vardır illa ki
Miumiu eminedlmnn 38+3üm ne açılmam ne sancım ne kasılmam var valla 40-41leri görücez gibi bol bol squat yürüyüş yapıyorum inş bir faydasını görürüm😅
eminedlmnn Miumiu nasıl çok ağırlaştınız mı haftadan haftaya farkediyor mu 37 den sonra daha da ağırlaşılıyor