eminedlmnn Kızlar erkek bebeği 37 38 en geç 39 da doğuranlar yazabilir mi yoksa çoğu dolduruyor mu gününü erkke doldurur derler amaaaaa 🤔
BezelyemiBeklerken eminedlmnn 36 haftalık hamileyim doktorum 40. Haftaya gün verdi sezeryan doğum için
eminedlmnn BezelyemiBeklerken biraz geç vermiş sanki bende 36+2 bu arada doğum şekli şuanlık normal gözüküyor
minikoglumm BezelyemiBeklerken neden 36 dayken 40 gün verdi çatıdan kaynaklı mi acaba benimde muhtemelen dar merak ettim şimdi
mlkkk eminedlmnn kızı erkeği yok bence kimi geç kimi erken doğuyor benim bebeğim de erkenci gibi gözüküyor bugün 36+5te sancım ve açılmam çıktı kafa çapıda önden gittiği için doktorum bir haftaya kadar doğdu doğdu doğmadı sezeryan dedi 🤷🏼♀️
eminedlmnn mlkkk hadi ya hayırlısı olsun bakalım bizim de doğum şekli şıan normal gözüküyor 36+2 o belirsizlik çok yorucu ve sıcaklar
Demirgulsum mlkkk bence de. Ben 36+3üm dün nstde 90a kadar uzanan sancılar ve 1 cm açılmam vardı bebek önden de gitmiyor günüyle uyumlu :) bide üstüne ters ahhh kızlar inşallah vaktinde doğar
Hayle eminedlmnn ahhh canım en büyük hayalimdi Ama maalesef 8 gün kuvezde kaldı hem oksijen yetersizliği hem de yenidoğan sarılığı vardı.inşaallah bu bebeklerimizde kucağımiza alıp hemen gidsruz 🤲🤲
Kbrasahin97 40+4 de doğurmuştum 😂 bende son günlerde hadi doğsun diye sabırsızlıkla bekliyodum taşıyamıyordum artık 😂😂
Aycan1 eminedlmnn 40+5 te dogum etmiştim ilk oğlumu 2 cm açılma vardı normal doğum yaptım gelmek bilmiyordu doktorum gün verdi en sonda doğurdum şükür şimdi 2. Cisini bekliyorum 35+2 haftaligiz buda gelmicek heralde bu gidişle 🙂
eminedlmnn Aycan1 ben belki 38 de falan gelir diyordum ümidi keseyim o zaman bari havalar serinlese 😞
hemsirebirannee 39+2 artık 41 i görecek gibi hissediyorum ne gelen var ne giden sanki içerde çok rahat. Ben çok fenalardayım ama sağlıkla sıhhatle gelsin diye dua ediyorum artık son günler zormuş
eminedlmnn hemsirebirannee aslında yaza gelmese bu kadar daralmıcaz belki ama onlar gerçekten çok rahatlar 😊
Aycan1 eminedlmnn normal.dogumsa riksli değilse erken gelmez genelde erkekler geç geliyo bu sıcakta bunaldik zaten bu halimizle Allah yardım etsin hepimize 😔
RabEm eminedlmnn 40.haftamdayım ne gelen var ne giden erkek çocuğu gününü doldurur derler ama 👶😇beklemedeyiz 😌