eminedlmnn Mom726272 öyle diyorlar genel de benim arkadaşım yeni 2 kız doğurdu ikisini de 38 de 😂 ama tabi 40 ları bulanda vardır illa ki
Mom726272 eminedlmnn yaa 😅 hadi hayırlısı olsun inşallah 💛 benim 2. Kız bakalım ne zaman gelir 25 haftalık henüz 🙈
eminedlmnn Miumiu nasıl çok ağırlaştınız mı haftadan haftaya farkediyor mu 37 den sonra daha da ağırlaşılıyor
Miumiu eminedlmnn Ağırlaştım kuzum ya özellikle sıcaklar beni mahvetti. Ben geçen yaz klima açmayan insandım hiç sevmezdim bu sene su gibi terliyorum klimasız yaşayamaz oldum. Yani bu haftalarda ağırlığı bile geçtim tek etkilen bu terleme problemi🥵
eminedlmnn Miumiu evet sıcak olmasa bu kadar zor olmaz bir daha zaten şöyle marta falan denk getirmeye çalışcam 😂😂
Aycan1 eminedlmnn normal.dogumsa riksli değilse erken gelmez genelde erkekler geç geliyo bu sıcakta bunaldik zaten bu halimizle Allah yardım etsin hepimize 😔
TatlisBirAnne Askumsal Valla nasıl anlatsam ki. Dünya kadar oluyorsunuz kendi ekseniniz etrafında donmekte zorlanıyorsunuz ama normal doğuracam deyip dik bir yokuşu her gün defalarca inip çıkmak. . 😂😂 Ama olmamak ve sezaryen olmak gibi bişey 🤣
minikoglumm BezelyemiBeklerken neden 36 dayken 40 gün verdi çatıdan kaynaklı mi acaba benimde muhtemelen dar merak ettim şimdi