snglysl Mom7272 39 haftalığız. Memoriale gidiyorum, şuan için normal doğum bekliyoruz. İnşallah son dakika değişmez 🙈
snglysl Yazderyasi amin inşallah 🙏 doğum şekline göre değişiyor. Normal-11 , epiduralli-11.500 sezaryen-13 diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam 🙈
Yazderyasi Bizde 17+4 üz. Kızım olacak rabbim sağlıkla versin hepimize. Çağrı gülümser hocaya gidiyorum. Hastane tercihine göre doğum paketi aldik. Bakalım sağlıkla gelsin minnoslar🙏🥰
cerentskn Mom7272 Evet çok memnunum sadece hastanenin tek sıkıntısı erken doğum ünitesi yok o yüzden ben doğum paketi almadım ama muayenelerimden çok memnunum benim düşük riskim vardı çok araştırdım bu yüzden
Mom7272 cerentskn ben ilk muayeneme oraya gittim naciye hanıma vajinal ultrason yaptı hemen cok korktum
adalas Mom7272 merhaba bende 15 haftalık hamileyim cuma gunu kontrole gidicem bakalım cinsiyeti ne olcak🤗🤗
Hafizeplt Mom7272 Çukurambar koruya gidiyorum İlknur hanım doktorum çok memnunum 30 haftalık oldu bugün normal doğum istiyorum doktorumda öyle tavsiye ediyo ama bakalım ilerleyen zamanlarda bi sıkıntı olmaz inşallah çok istiyorum normal doğum yapmayı🙈
busra3806 Ortadoğu hastanesine gidiyorum. İlk doğumuda orda yapmıştım. Çok memnunum. Bizim doğum sezeryan olacak🤗 25+4
Nurnur95 Mom7272 Hüseyin pehlivana gidiyorum koru da olcak doğum.insalalh hoca ne derse doğum şekli o 😇
Dereyee Merhaba 26+5 teyiz bizde 💙 Aslıhan Yazıcıoğlu nun kliniğine gidiyorum memnunum.Medicana da yapacağım doğumu inşallah 🌼