Mom7272 Annişler hangi doktor ve hastaneye gidiyorsunuz. Doğumu sezeryan mı normal mi olacak? Yada hangisini istiyorsunuz? Hadi dertleşelim 😌
Minikturtageliyor Mom7272 Ortadoğu hastanesine gidiyorum. 34+5 günlüğüz, şimdilik normal doğum pozisyonunda değişmez inşallah😂
snglysl Mom7272 39 haftalığız. Memoriale gidiyorum, şuan için normal doğum bekliyoruz. İnşallah son dakika değişmez 🙈
Sevcenoskay Minikturtageliyor Minikturtageliyor merhaba bende ilk doğumumu Ortadoğu da Pınar hoca yaptırmıştı. İkinciye hamileyim şimdide şuan Ortadoğu da kime gidiyorsunuz acaba
Mom7272 Han-003 anladım isterseniz sorun doktora ne zaman olucak diye arkadaşlarım 37 ve 38 haftalarında yaptırmış muayeneyi
cerentskn Bizde henüz 15 haftalığız 🍊Ortadoğu 19 Mayıs Hastanesine gidiyoruz doktorumuz Naciye Sandıkçı 👍🏻
Leylakkk cerentskn bu hastanede doğum fiyatları nedir arkadaşlar 14 haftalığım henüz bir hastaneye baslayamadim
cerentskn Mom7272 Evet çok memnunum sadece hastanenin tek sıkıntısı erken doğum ünitesi yok o yüzden ben doğum paketi almadım ama muayenelerimden çok memnunum benim düşük riskim vardı çok araştırdım bu yüzden