Ertucanba Fidan97 merhaba önerebileceğiniz doktor varmı bende gitmeyi düşünüyorum ama hastane doktorlar nasıl hiç bi fikrim yok
Mom7272 cerentskn ben ilk muayeneme oraya gittim naciye hanıma vajinal ultrason yaptı hemen cok korktum
Songunler Mom7272 zübeyde hanıma gidiyorum 3. Gebeligim 1 dusuk 1 normal dogum yaptim simdiki bebiş 11 haftalık sıkıntı cikmazsa normal dogurmayi dusunuyorum yine
Minikturtageliyor Mom7272 lina seçeneği de aklımdaydı ama Mina’da karar kıldık ☺️ İsimleriyle yaşasınlar🤩
hepoyleolurzaten Mom7272 Güler Kliniğe gidiyorum. Doktorumuz Çiğdem Güler 🥰 Doğumda Koru da olacak İnşallah ve normal doğum istiyorum bi sorun olmazsa 😊
melekzararsizz Mom7272 liv hospital gidiyorum dr coşkun şimşir vee sezeryan olacak bundan önceki doğumum sezeryan olduğu için hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi
Serpil321 Mom7272 hacettepe gidiyorum kuzum ilkki normaldi insallah buda normal olur doktorum belli olmuyo
Selin3406 Çukurambar koru hastanesi ne gidiyoruz doktorumuz Ömer Ant şuanlık gayet memnunum ilk doğumum sezaryen oldu bunu normal istiyorum bakalım hayırlısı inşallah 🙏🙏
Zelsonr Mom7272 Sami ulusa gidiyorum. 26+4 haftalık olduk oğluşumla 💙 Doğum da henüz belli değil canım,ilk gebeliğim 🤭 Ama normal istiyorum bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲💜