Meryem57 Bİzde bu hafta çatı muayenesi olucaz ona göre normele uygunmuyuz bakılcak artık🙈benım kız bıraz tospikmiş bakalım beni zorlamaz inşallah 😍
alimerve Meryem57 çatı muayenesinden de burdaki postlar yüzünden bı tırsıyorum kimisi de hiç acımıyor falan diyo bakalım yaşayıp göreceğiz 😂
Ysmnbl alimerve gebelik sekeri çıkmıştı birde bebiş geriden geliyo biraz doktor ilerleyen zamanlarda bebek kendini strese sokar demişti onun için cuma günü kontrole gitcem o zaman netleşir heralde
alimerve Ysmnbl doktor en iyisini bilir sağlıkla kucağına al da zamanı önemli değil zaten 36dan sonra erken doğum sayılmıyor
AESahin Ysmnbl ha anladım çok geçmiş olsun bizde de tansiyon sıkıntısı var ama almıyorlar hergun yüreğim agzimda bişi olacak diye inslh sağ salim kavuşursunuz 🙏☺️
Ysmnbl alimerve doğru kuvez de kalmasın da zayıf doğsa da olur yeter ki sağlıklı olsun hepimiz için inş
Gizemgney Munire20 kendim istedim sezeryan ama normal istesemde olmaz die düşünüyorum normal için beklesem 2 agustosa kadar beklemem lazim bebiste hizli kilo aliyor ozamana bi 4.500-5.000 kg olur bekledigime deymez yine doguramam normal 🤣🤭