Munire20 Zhrasil ben sanmıyorum 22 temmuzda doğuracağımı sanki 15 Temmuz 19 temmuzda gelecek gibi hissediyorum kilosuna ne dedi doktor çatı muanesi oldunuz mu hiç
Zhrasil Munire20 cuma günü gidicem kontrole en son2 hafta önce gittim 2478 gram çıktı hiç çatı muanesi olmadım nstye bağladı sadece
Munire20 Zhrasil ben çatı muanesi 3 defa oldum olmaktan artık tahriş oldu pembemsi leke geldi 3 gün önce ay çok kötü bu çatı muanesi ya doktora bu yüzden gitmek bile istemiyorum ama yapacak bişe yok başa gelen çekilir demişler 🤷🏻♀️
Aysekoroglu neseinan sizin normal olduğundan 40 haftayı doldurmanız beklenir benim planlı sezeryan olacağı için haftaya perşembe günü doğuma girecem
Ccff3435 alimerve bende öylee doğurayım artık kurtulayım diyorum bazen belime yada kasığıma bi ağrıyo tövbe estağfirullah diyorum erken gelmesin gelişimini tamamlasın 😂😂 karışık duygular
Melikebtr alimerve 37 olduk dünden beri 20 dakikada bir sancı vuruyor. Burda bir post okumuştum yatakta doğurdum diye inşallah bizimki de o kadar kolay olur 😂😂
Gizemgney Munire20 kendim istedim sezeryan ama normal istesemde olmaz die düşünüyorum normal için beklesem 2 agustosa kadar beklemem lazim bebiste hizli kilo aliyor ozamana bi 4.500-5.000 kg olur bekledigime deymez yine doguramam normal 🤣🤭
Aysekoroglu neseinan amin hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin rabbim evet hep endişe oluyo malesef hangi doğum olursa olsun
Semnr2 alimerve bende acayip korkuyorum nasıl cikicak diyorum sonra bı diyorum bı dogursaydim kucağıma alsaydım karma karışık duygular içerisindeyim korku , heyecan, endişe hepsi var en fazlası da korku 😃
Seymatatogluozkin Zehra-Arda Bizdee yalancı kasılmalar oluyor mu 😑😌 Normal sancılar tahmın etmek ıstemıyorum 😅
Zehra-Arda Seymatatogluozkin şuana kadar öyle bir yalancı sancı falan yasamadık tek sorunumuz hastaneye gittiğimizde nstde bebek çok fazla hareket etmiyor evdeyken çok hareketli