alimerve Ccff3435 bı yandan hemen dogursamm diyorum bı yandan da hamileliği özlerim diyorum ya anormal duygular içindeyim 😅
Ysmnbl AESahin Bende gebelik sekeri çıktı ama ölçümler normal diyetsiz en yüksek 127 falan cikiyo bide bebişim biraz geriden geliyo 36+2 de 2210 du
AESahin Ysmnbl ha anladım çok geçmiş olsun bizde de tansiyon sıkıntısı var ama almıyorlar hergun yüreğim agzimda bişi olacak diye inslh sağ salim kavuşursunuz 🙏☺️
Ysmnbl alimerve gebelik sekeri çıkmıştı birde bebiş geriden geliyo biraz doktor ilerleyen zamanlarda bebek kendini strese sokar demişti onun için cuma günü kontrole gitcem o zaman netleşir heralde
alimerve Ysmnbl keşke böyle hastaneye bı gitsek aaaaa senin 8 9 cm açıklığın var deseler 10 dk ya dogursak 😅
Dorukela Aysekoroglu bizimde 38.haftaya girişimiz son 6 günümüz kaldı Allah’ın izniyle rabbim hepimizin yardımcısı olsun bebişlerimizi sağlıkla sıhhatle kucağımiza alalım hayırlısıyla 🤲❣️
Gizemgney Munire20 benim düzensiz olduğu için hiç tarih tutmazdım doktor kontrolüne göre hesaplaniyor 25 ekim normal doğum için 2 ağustos dendi ama sezeryan olacağım için gün aldık bide biraz şişko kızımız hızlı büyüdü 2 hafta öndeyizz 🤦🏼♀️
Ccff3435 alimerve bende öylee doğurayım artık kurtulayım diyorum bazen belime yada kasığıma bi ağrıyo tövbe estağfirullah diyorum erken gelmesin gelişimini tamamlasın 😂😂 karışık duygular