Asiyeclk Ben Malatyada Hayat Hastanesi Sevgi Demirhan’a gidiyordum 7 ay boyunca ona gittim. 120₺ ydi oda indirimli hali. Gebelik indirimi varmış 150₺ normalde. Doğum ücreti de geçen sene 1.500 dü ama geçen sene muayene de 80₺ ydi. Bu sene doğum ücreti de 3.000₺ üzeri olmuştur. Bizim bi maaşımız yani ben hayatta vermem ne gerek var. Verene saygı duyarım ama burdaki en yeni en temiz hastane yeni açılan devletin kadın doğum polikliniği.Bi kere kusma sebebiyle yatmıştım serum almıştım 2 gün. Banyosu tuvaleti çok temizdi. Günde 2 kez odayı temizlemeye geldi hizmetli. Yemekleri de çok iyiydi. Hemşirelerin ebelerin ilgisi doktorun gece bütün katları dolaşıp bilgi alması hastasıyla ilgisi herşey çok iyiydi. Özelde bu ilgiyi göremedim. Şimdi muayeneye 1 aydır devlete gidiyorum çok memnunum.