Asiyeclk evet şu an pandemi yüzünden tek eksi yönü o yani bence. İçeriye kimseyi almıyorlar. Ama doğumdan sonra refakatçi alıyorlar kaç tanıdığım doğum yaptı aldılar mecburen yani. Hatta ben doğum yapmadım ama doğum sonrası servis katında kaldım bi gece. Yanıma kuzenimi aldılar refakatçi olarak.