meryemyorulmaz ikiside ayni sey, biri renksiz oluyor. Fakultede de yaptirabiliyosun , bedavaydi sanirim yada prof baksin istersen doktor parasi veriyorsun sadece 100 lira civarinda. Onemli olan nerde yaptirdigin degil yaptirmis olman. Benimde bi tanidigim vardi , medical e gidiyordu doktoru degismek istediler onur bey e gittiler, onlara da aynisini soyledi, 4 boyutlu ve seker yuklemesi sonuclarini gormek istedi. Medicaldeki doktrolari sacece 4 boyutluyu veririm diger tahlilleri vermem demis, simdi tekrar seker yuklemesi yaptiracaklar.. sonradan dogumda bebekte bi sorun ciktiginda sorumluluk almamak icin istiyor herseyi, sahsen ben o demese de yaptirmayi dusunuyordum herzaman butun tahlilleri, o yuzden benm icin sorun teskil etmedi😊