BeyzaGnaydn ben de yaptırdım, urfada görev yaptığım için orda özel hastahaneye gidiyordum. Bi sıkıntı çıkmamıştı. Fakat maalesef ben tahlil ve test sonuçlarını orda evimde unuttum. Bi sıkıntı olmadığını belirttim. Doğumumu da memlekette yapmak istedim , buraya geldim. Oradaki doktorlar her şeyi isteğe bırakıyorlar.