BezelikVeAnnesi özellerdeki doktorlar anne, bebek sağlığından çok parayı düşünüyorlar. İmperyale gittim, hiç beğenmedim açıkçası, Onur Bey anlatıldığı gibi iyi değil bence. Doğuma 3 4 hafta var, doktor 4 boyutluyu yaptır, git ayrıntılı ultrasyon yaptır dedi hemen. Yaptırmazsan kabul etmem dedi. Numune iyiyse oraya mı gitsem bi de çok kararsız kaldım.