Denizz01 Merve5561 yaa valla ben hiç gitmemde kalabalık değil valla hafta içi fe gidiyorum hep belki cuma diye mi bilemedm ki
Merve5561 Denizz01 aynen ben de yoğunluğundan şikayetçiyim artik geç gidiyorum hep randevu saatimden nasıl olsa almayacak hemen diye 😁
svmeybgl Denizz01 evet bana da sadece Demir ilacı verdi o yüzden sordum 😊☺️ Benim eşimin abisi mümessil Samsun da imom tanıtımını yapıyor kesinlikle önerdi onu kullanıyorum bende . Sonuçta vücudun herzamandan fazla vitamine ihtiyacı var
Denizz01 svmeybgl omegayı yani dimi bende cinsiyeti emin olmak için yine başka doktora gittim onur beye hemen verdi dedi çok önemli eczanede yoktu pazartesi alıcam bende
svmeybgl Denizz01 mdc vermiştir size sanırım eczanelerde pek bulunmuyor . Benim ilk gittiğim doktor Onur beydi 🙈
svmeybgl meryemyorulmaz imperial de Dilek hanım , Ayşe hanım ve onur bey iyi doktorlar tavsiye ederim .. ama imperial çok yoğun bir hastane . Doktor muayenesine girince içeri başka hasta da alıyorlar.. ben bu yüzden medikwle geçtim
Denizz01 meryemyorulmaz bence medicale gidin , imperial çok yoğun arasında 30 tl var ücret olarak ama aşırı yoğun
meryemyorulmaz Urfa'da görev yapıyordum, Yen'i geldim Trabzon'a, imperyale gitmeyi düşünüyorum. Hiç bi bilgim yok doktorlar hakkında
Sevgi61_ meryemyorulmaz ben imperiale gidiyorum onur bey cok iyi ama birsuru gereksiz ilac veriyor ben kadin dogumda bayan sevmiuorum bir iki kötü anim var kirhan bey e gidiyoru. Donuk biri ama anlasiyoruz yani😊
Merve5561 svmeybgl bana da sadece elevit ve maltofer diye iki ilaç verdi birde 12.haftaya kadar folik asit kullandım folic plus
meryemyorulmaz svmeybgl çok teşekkürler, medicalparkta Naci bey mi Ufuk bey mi hangisini önerirsiniz?
Denizz01 Sevgi61_ onur beye cinsiyetöiçin gittim bana olmayanı yaptı valla bir sürü 3 lü test te yok kan testi yok utrason ilk gitmemde ey Alllahm ben sadece cibsiyet için gittim ama uğraşamammm
svmeybgl Denizz01 sizin onunda devam edeceğinizi düşünmüştür . Onur bey ikili üçlü kesinlikle yaptırıyor. Kan testlerinde önemli tabi. Siz hangi doktora gidiyorsunuz ?
svmeybgl Denizz01 ben ilk Onur beye gittim ama imperial çok yoğundu Onur beyde kalıplaşmış cümleler kullandığı için arkadaşımın önerisi ile Ufuk beye gittim gayet güzel açıklıyor ilgileniyor beğendim epey 🙏🏻
svmeybgl meryemyorulmaz Naci beyi bilmiyorum ben Ufuk beye gidiyorum ondan da çok memnunum . ÜCretler hakkında bir bilgim Yok maalesef ben indirimli gidiyorum