Aslii_han gercekten cok yanlis anlamışsınız 2 yaşında kızım var dunyalar tatlısı ellerinizden öper. Baska postlardaki yorumlrima da bakabilirsiniz ‘isterse 5 kizim olsun erkekte gozum yok saglicakla gelsinler yeter’ diye yazmistim gunler once. Bugünki happy mom bebek bilgilerinde cinsiyetin 12.haftadan sonra tam belirginlesecegi yazdigini gordum o yuzden actim postu bu kadar erken ogrenen var mi acaba? diye