Sansyoncam Songunler 16 hafta net olur tabi bu sizin bebeğiniz durusuna bağlı ama siz yinede tam kesin olsun derseniz bence 18,20 haftaya dayanın 🌸🙏
Dlkbhr93 Serifeberay yaaa bana doktor 12 inci haftada erkek dedi 13 haftada ayni doktor kiza benzio ama erkekde olabilir bilemedim dedi cok muallaktayim gercekten merak cok zor sizce hangisi dogru🥰
hamishanne Pelit7 Bir de kalp atışlarının sayısından da anlıyorlar. Benimkinin ikili tarama döneminde kalp atışları 160-170 civarıydı, 150 üzerinde oluşu kız bebek anlamına geliyormuş 🙂
hamishanne Songunler Amin, sizinkini de ☺️ Çok tatlı ve sağlıklı bir kızınız olmasını dilerim, kız bebek heyecanı çok farklıymış bunu anladım 🥰
Songunler hamishanne evet oyle benim de 2 yasinda dunyalar tatlısı maviş bir kızım var ellerinizden öper 🤗
Dlkbhr93 Serifeberay bir yanım erkek kiyafetlerine bakiyor surekli bir yanimda hayir senin kizin olucak diyor🥰🥰🥰
Serifeberay Songunler oh miss miniğin alışverişide hazır 🙏😇 ama ben detaylı ultrasyona kadar tam evet yüzde yüz erkek yada kız diyemedim biraz garanticiyim sanırım 🤭
Songunler hamishanne aa oyle mi hic bilmiyodum ama sormadim zaten kalp atislarini bilemicem ultrason kagidinda da yazmaz heralde kalp atışı 😁
Oykum_pinar38 Songunler tam 11+5.de kızım olacağını öğrendim şimdi 30+4 üm doğru söylemiş doktorum her gittiğim doktor kız dedi