Songunler Ikili tarama icin hastaneye gittim tam 11. Haftadayim doktor kız gözüküyor dedi bu haftada cinsiyet gözükür mü kız erkek farketmez ama daha erken degil mi 12.haftadan sonra olusuyo cinsiyet diye biliyodum ben kafam karıştı 😅
meraklianne1 Songunler banada 12 de söyledi değişmedi ama şöyle kesin kız demedi kıza benziyo alışveriş yapmayalım bekleyelim yanılabilirim demişti senin doktor çok tecrübeli demek 😳😳
filozofiye Songunler benim de 11 haftalıkken kıza benziyor dedi. 14 haftalıkken kesin kız dedi. 17 haftalıkken gittim yine kız dedi. Ben her seferinde sormaya devam ediyorum 🙈 çünkü burda çok okuyoruz böyle şeyleri ayrıntılı usgde tam anlamıyla emin olacağım 😄
Ays0 11+2de bacak arası boş ama daha küçük belki erkektir ters köşe yapar kesin düşünme şimdilik kızım diye sevebilirsin dedi doktorum ve değişmedi kızım oluyor 😂
Songunler filozofiye normalde cinsiyet soylemek yasaktı gecen yıl 16. Haftada ozele gidip ogrenmistik simdi pat diye 11.haftada söyledi bende emin olamadim😂
yucelayse Songunler 12+0 da kızımın olacağını öğrendim 24 haftalığım, bacak arasını tam açmışsa gözükebilir sonuçta cinsiyet sonradan oluşmuyor ☺️ Ama sen yine de 16 ya kadar bekle belki yanılmıştır
Songunler yucelayse sag salim alin kucaginiza insallah😊 dedigim gibi sağlıklı olsun da kız da lazım erkekte
LivaveLeyla Songunler 11.haftamda kızımı öğrendim 🥰 değişmedi detaylı gösterdiyse bebek görünür benim kızım baya sakindi o hafta gittiğimizde öyle görmüştü dr
Songunler LivaveLeyla yo aslinda bana gösterdi surekli cok kıpır kıpırdı valla donup duruyodu etrafinda nasil anladi bilmiyorum hemde 2 3 kere söyledi kız diye😂
gazetecianne Songunler benim doktorum tahminde bulunmuştu valla o tarihte ama ailelere söylemeyin dedi 😹
Gul716 Songunler bende şu an 27+3 haftalık prensesimizi bekliyoruz bizim de doktorumuz ilk ikili taramada 11+6 da gördü kıza benziyor dedi o günden sonra hiç değişmedi cinsiyeti 🙏🏻🥰😂
Songunler Gul716 ne güzel demekki erken anlayanlar oluyomuş diger kızımı yasak diye gozukmuyo göstermiyo demislerdi surekli 16.haftada ogrendik ozele gidip😂
Gamzebrk Songunler bende ilk kızımı 11. Haftada öğrenmiştim 🤗 hiçte değişmedi açıkçası 🤷 ama vardır yanılma payı 16. Haftadan sonra netleşir diye düşünüyorum 🤗