Gamzesay sizi korkutmak istemem ama bende geçen sene o şekilde düşük olmuştu açık kırmızı geldi sonra kahve rengi geldi korktum doktora gittim bebek düşmüş dedi içerde parça var dedi onu aldılar 1 hafta yattım falan ama Allah kimsenin başına vermesin, kuzum mesela benim pek bilgim yoktu geçen sene ilk hamileliğim bide ben sporda yapıyordum çünküocuk düşünmüyodum hamile oldumuda bilmiyodum ondan dolayı dikkatsizdim korunuyoduk ama olmuştu işte her neyse Allah kimseye yaşatmasın, progesteron hapı bulursan iç bence kanamayı şıp diye keser rahim duvarını kalınlaştırıp bebeğin sıkı tutunmasını sağlıyor, geçen sene ben erken fark etseydim içerdim öyle söyliyim daha yeni bilgi edindim çünkü alanım kadın doğm değl fizik tedavi… sanada öneriyorm iç yani progesteron günde iki tane sabah akşam ..