Gamzesay canim o herkese göre değişir bazi arkadaşlar 3000 ustujlyken gormusler olabilir herkeste durum değişebilir ben hastaneye gidip kan verdiğimde beta 911 cikti ve direkt ultrasona alıp keseye bakti doktorum kesemde vardı bu kişiden kişiye değişen bir sey burda yazan yorumlarla neden canini sıkıyorsun ki 12 haftalik hamileyim daha bu hafta kanamam kesildi hemde adet kaniydi surekli ped değiştirmekten usanmistim bir cok kişiye de bunu soylemistim hatta kasik agrilarindan yatakta donemiyordum cok şükür ki bir hafta önceye kadar gecti gitti herkeste degisiktir her hamilelik özeldir ve kişiye göre değişir demekki sen boyle bir hamilelik gecireceksin kesende görünür insallah bebeğinide gorursun kalp atisinida dinlersin burda ki yorumlar ancak seni tedirgin huzursuz stres sahibi eder sen dinlenmeye bak zaten yiyecek ekmeği varsa onun gelişini engelleyemezsin bol bol dua et burda her yazılan yoruma da takılma bu süreci bu tarz seylerle geçirme bu forumda yazılan o kadar çok ktu seyler okudum ki psikolojim bozulmuştu herkes kptu yorum yapıştırmaya meyilli cunku