busra1485 ayrıca benim de 25 Ekim son adetim şuan 35+3 yani temmuz 27de sezeryan dedi ama bebegimin suyu da fazla kilosu da sen de konuşursan doktorunla yaz burda bana bı fikir olsun ama korkma ben çevremde 36da normal doğum yapanlar duydum kilosu gelişmişliği iyide alsin n’olacak darısı bana isallah 😁