babyandmommy o hafta istemiyorum 1 hafta daha beklicem diyebilirsin ben 41 haftalikti sezeryan dediler 1 hafta daha beklicem belki normal olur dedim ama gelmedi imza attirdi doktor yine bizim sorumlulugumuz degildir diye imzami atip ciktim 42 de sezeryan oldum suan 36 dayim 2 ci hamileligim 39 hagtalikken gun verdiler temmuzun 20 si en gec 25 dogumum istemiyosan zorla bisey yaptiramazlar anne karninda aksi bi durum yoksa bebek icin bekleyebilirsin baska bi doktorada danis istersen icin rahat olsun