Ogretmenanne35 merhabalar 😊😊 bende 40+1 e kadar normal doğumu bekledim egzersiz yürüyüş yani normal doğumu yapabilmek için her şeyi yaptım 🤣 ilk çatı muayenesi tam da dedikleri gibi faciaydi 😂 yani bilseydim öyle olduğunu asla olmaz direk sezeryan kabul ederdim neyse korkutmiyim sizi 😂
40+1 de gittiğimde artık dr normal doğumun zor olacağını rahim kaslarimin dar ve hiç açılma olmadığını söyledi ve bebek oksijensiz kalabilir rahim de ddi 2 hafta önce aynı dr da başka bir kız doğum yapmıştı o da ikinamamis ve bebeği vakumla çekmek zorunda kalmışlar ben bunu duyunca çok çok korktum ya bebeğe birşey olursa diye sonra sezeryan kabul ettim 10 hazirana gün verildi 9 haziran da suyum geldi acil sezeryana alındım 😂 mesela dr 5 cm açılma var ama bebek doğum kanalına girmemiş dedi
zaten şimdiki aklım olsa 40+3 e kadar beklemezdim 1 2 hafta öncesinden sezeryan olacağımı söyler doğumum olurdu 😂
ben çok memnun kaldım 23 gün oldu doğum yapalı 15 günden beri yalnızım eve geldiğim gün bebeğimi kendim bırakıp kendim alabildim beşiğinden çokta rahat sezeryan emin olun tabi ağrı oluyor ama geçiyor hiç korkmayın