_SeReNn_
_SeReNn_ yok değişmemişti. Biz eşimle çıkarken kapıdan yatış birimine Doğum ücreti değişti mi diye de sorduk . Çalışan adam henüz bir değişiklik yok dedi. Önümüzdeki Pazartesi çalışamaz raporu için gideceğim o zaman Doğum paket , fotoğraf çekimi vs fiyatını sormayı düşünüyorum . Siz biliyor musunuz fotoğraf çekimi ne kadar ?