Sisiko size çatı muayenesi yapacak mı ? Benim ilk Doğumum ben korkudan sezeryan düşünüyorum . Çatı muayenesi yapalım demişti 37. Haftan gelince ama korkuyorum . Yarın gideceğim bakalım ne diyecek bir sonraki hafta çatı muayenesine çağıracak mı, sizi çağırdı mı çatı muayenesi için ? Çağırdıysa nasıl geçti ☺️